REKLAMAČNÝ PORIADOK

 

Podnikateľský subjekt –

označenie registra, ktorý vedie podnikateľa:

spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č.  23828/T

vydáva tento reklamačný poriadok:

I. Úvodné ustanovenia 

II. Vymedzenie podnikateľského subjektu 

III. Kvalita predávaného tovaru 

IV. Zodpovednosť za vady 

V. Záručná doba 

VI. Druhy vád a jednotlivé nároky spotrebiteľa vyplývajúce zo zodpovednosti podnikateľského subjektu za vady 

Tie isté práva prislúchajú spotrebiteľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať

VII. Reklamačné konanie 

VIII. Osobitné upozornenia pre spotrebiteľa ohľadom uplatnenia svojich práv 

IX. Záverečné ustanovenia

 

Príloha č. 1:

 

REKLAMAČNÝ PROTOKOL

 

Podnikateľský subjekt:

označenie registra, ktorý vedie podnikateľa:

spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č.  23828/T

telefonický kontakt:                                       0905/321 987

emailová adresa:                                             Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Spotrebiteľ:

meno a priezvisko: ....................................................................................................................................

adresa bydliska: .........................................................................................................................................

kontaktné údaje /telefón, email/: ............................................................................................................

Označenie reklamovaného tovaru:

...................................................................................................................................................................

Dátum kúpy alebo dátum prevzatia tovaru spotrebiteľom:

 

...................................................................................................................................................................

Opis vád predaného tovaru:

 

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

Predbežné vyjadrenie spotrebiteľa, aké právo zo zodpovednosti podnikateľského subjektu za vady má záujem si uplatniť:

...................................................................................................................................................................

Požadovaný spôsob vyrozumenia o spôsobe vybavenia reklamácie[1]:

    

         emailom na emailovej adrese spotrebiteľa: ......................................................................................

         písomne listom na adrese bydliska spotrebiteľa

Spotrebiteľ súčasne s reklamáciou

doložil – nedoložil [2]

doklad preukazujúci kúpu reklamovaného tovaru u podnikateľského subjektu; najčastejšie pokladničný doklad.

Spotrebiteľ súčasne s reklamáciou

predložil – nepredložil 2

samotný vadný tovar.

Vo Veľkom Mederi, dňa .......................................

Podpis podnikateľského subjektu alebo ním poverenej osoby:

 

Záznam podnikateľského subjektu o spôsobe vybavenia reklamácie – vyplní podnikateľský subjekt:

 

Dátum vybavenia reklamácie: ...............................................................................................................

Dátum zaslania vyrozumenia spotrebiteľa o spôsobe vybavenia reklamácie: .......................................

Spôsob vybavenia reklamácie1:

        opodstatnená reklamácia, vybavená nasledovným spôsobom

 

oprava

 

výmena

 

vrátenie celej kúpnej ceny

 

primeraná zľava z kúpnej ceny

 

dodanie chýbajúceho množstva tovaru alebo chýbajúcej časti tovaru

       neopodstatnená /zamietnutá/ - dôvody:

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. ..............................................................................................................................................................

Podpis podnikateľského subjektu:

........................................................

 

 

 

Príloha č. 2:

 

EVIDENCIA O REKLAMÁCIÁCH

podľa § 18 ods. 10 zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa

Podnikateľský subjekt:

označenie registra, ktorý vedie podnikateľa:

spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č.  23828/T

Por. číslo dokladu o uplatnení reklamácie

Dátum uplatnenia reklamácie

Dátum vybavenia reklamácie

Spôsob vybavenia reklamácie

       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

 

 

[1] príslušná voľba sa vyznačí X

[2] nehodiace sa prečiarkne

Vytlačiť