Zásady používania súborov cookies

Inf.povinnosť

INFORMAČNÁ POVINNOSŤ VOČI SPOTREBITEĽOVI

podľa § 5 a § 15 zákona č. č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov

hlavné vlastnosti tovaru

sejfy a trezory, prednostne pre potreby správneho ukladania zbraní, ale aj archivačné skrine, poštové schránky, autotrezory, nábytkové trezory, nástenné trezory, podlahové trezory a pod.

charakter služby

služby sa neposkytujú

obchodné meno a sídlo podnikateľa, jeho kontaktné údaje

DELTA COMMERCE, s.r.o.

Štadiónová 1471/3, 932 01 Veľký Meder

IČO: 44 787 677

telefónne číslo: 0905/321 987

email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

adresa podnikateľa, na ktorej môže spotrebiteľ uplatniť práva zo zodpovednosti za vadu, odstúpenie od zmluvy, žiadosť o nápravu, podať sťažnosť alebo iný podnet

DELTA COMMERCE, s.r.o.

Štadiónová 1471/3, 932 01 Veľký Meder

predajná cena za tovar, vrát. DPH, alebo ak cenu nemožno vopred určiť, spôsob, akým sa vypočíta

podľa všeobecných obchodných podmienok - cena v čase účinnej úplnej objednávky kúpna cena nezahŕňa  dopravu, dodanie, poštovné;

predajná cena NIE JE pre konkrétneho spotrebiteľa alebo pre skupinu spotrebiteľov určená na základe automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania

náklady na prepravu tovaru

doručenie prostredníctvom  prepravnej spoločnosti alebo vlastnými silami podnikateľa 

za cenu:

Slovenská republika  
  v Eur s 23% DPH
Do 10kg  10.00
Od 10,1 kg do 25kg  17.00
Od 25,1 kg do 40kg 21.00
Od 40,1 kg do 70kg  27.00
Od 70,1 kg do 100kg  31.00
Od 100,1 kg do 150kg  38.00
Od 150,1 kg do 200kg  46.00
Od 200,1 kg do 300kg  61.00
Od 300,1 kg do 400kg  82.00
Od 400,1 kg do 600kg  115.00
Od 600,1 kg do 1000kg  160.00
   
   
   
Zahraničie  
  v Eur s 23% DPH 
Do 10kg  18.00
Od 10,1 kg do 25kg  27.00
Od 25,1 kg do 40kg  39.00
Od 40,1 kg do 70kg  51.00
Od 70,1 kg do 100kg  58.00
Od 100,1 kg do 150kg  72.00
Od 150,1 kg do 200kg  86.00
Od 200,1 kg do 300kg  116.00
Od 300,1 kg do 400kg  157.00
Od 400,1 kg do 600kg  215.00
Od 600,1 kg do 1000kg 319.00

alebo bezodplatné osobné prevzatie u podnikateľa na adrese Bratislavská 37, 931 01 Šamorín (areál OSP DANUBIUS DS) – treba si dohodnúť čas

platobné podmienky

platba v hotovosti pri dodávke tovaru, ktorá sa realizuje buď formou platby na dobierku alebo formou platby v hotovosti pri dodávke tovaru zástupcom predávajúceho alebo aj ako platba vopred (predfaktúra, zaplatenie  použitím platobného prostriedku)

lehota, do ktorej sa podnikateľ zaväzuje dodať tovar

v zásade do 7 dní od potvrdenia objednávky alebo v zásade 7 dní od zaplatenia predfaktúry

dodacie podmienky

doručenie prostredníctvom vlastných dopravných prostriedkov podľa cenníka zverejneného na internetovej stránke Eshopu, výnimočne aj doručenie prostredníctvom prepravnej spoločnosti alebo osobné prevzatie na adrese Bratislavská 37, 931 01 Šamorín (areál OSP DANUBIUS DS)

miestom dodania tovaru je miesto, ktoré je uvedené v objednávke. Ak v objednávke nie je uvedené iné miesto dodávky tovaru, má sa za to, že tovar treba kupujúcemu odovzdať v mieste jeho pobytu

dodanie tovaru kupujúcemu sa uskutoční na  náklady a na nebezpečenstvo predávajúceho

kupujúci je povinný tovar od prepravnej služby /pošty/ riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalu, počet balíkov, množstvo dodaného tovaru

predávajúci má povinnosť odovzdať kupujúcemu všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru

existencia a dĺžka trvania zákonnej zodpovednosti za vady tovaru

v zásade 2-ročná od dodania tovaru, pokiaľ zo záručného listu nevyplýva dlhšia doba

informácia o postupoch uplatňovania práv zo zodpovednosti za vady

spotrebiteľ má právo podať na adrese podnikateľa reklamáciu/vytknúť vadu, v reklamácii sa uvádzajú konkrétne okolnosti vo vadnosti tovaru, tj. ako sa vada prejavuje a aké právo zo zodpovednosti za vady sa uplatňuje; reklamáciu vybaví do 30 dní od jej uplatnenia

popredajný servis

obráťte sa na podnikateľský subjekt

poučenie o práve spotrebiteľa podať obchodníkovi žiadosť o nápravu podľa osobitného predpisu s uvedením odkazu na webové sídlo, na ktorom sú zverejnené informácie o príslušnom subjekte alternatívneho riešenia sporov

v prípade nespokojnosti s vybavením reklamácie sa spotrebiteľ môže obrátiť sťažnosťou na orgán dozoru, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, P.O.Box 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, webové sídlo: www.soi.sk

Slovenská obchodná inšpekcia je zároveň subjektom alternatívneho riešenia sporov podľa zákona č. č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom podľa § 11 tohto zákona spotrebiteľ má právo najprv obrátiť sa na podnikateľský subjekt so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým podnikateľský subjekt vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že podnikateľský subjekt porušil jeho práva. Spotrebiteľ má následne právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak podnikateľský subjekt na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania

informácia o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy; podnikateľ zároveň poskytne spotrebiteľovi formulár na odstúpenie od zmluvy

1.     Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch

a)     pri zmluve o dodaní tovaru, odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar

b)     pri dodaní viacerých tovarov Vami objednaných v jednej objednávke oddelene, odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar, ktorý bol dodaný ako posledný

c)     pri dodaní tovaru pozostávajúceho z viacerých častí, odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete poslednú časť tovaru

d)     pri dodávaní tovaru opakovane počas určitého času, odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete prvý dodaný tovar.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: DELTA COMMERCE, s.r.o.  so sídlom Štadiónová 1471/3, 932 01 Veľký Meder

telefónne číslo: 0905/321 987

email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné.  Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom nášho webového sídla www.lltrezor.sk a na emailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2.     Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu:

DELTA COMMERCE, s.r.o.  

Štadiónová 1471/3, 932 01 Veľký Meder

najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

informácia o tom, že spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je

a)     dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,

b)        dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

c)        dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,

d)        dodanie tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom

informácia o dĺžke trvania zmluvy

ide o zmluvu jednorazovú

informáciu o povinnosti spotrebiteľa zaplatiť preddavok na žiadosť podnikateľa a o podmienkach, ktoré sa na jeho poskytnutie vzťahujú, ak zo zmluvy vyplýva pre spotrebiteľa taký záväzok

podnikateľ má právo vystaviť predfaktúru a dodanie tovaru robiť závislým na zaplatení predfaktúry

spotrebiteľ vyhlasuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou jeho objednávky je povinnosť zaplatiť cenu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vytlačiť   E-mail

Akciové produkty

Trezor či skriňa na zbrane?

Prezradím Vám o výrobku nezávisle a odborne úplnú pravdu.

Klientský servis

Volajte: +421 905 321 987

Informácie o objednávke: objednavky@lltrezor.sk

Informácie o výrobkoch: info@lltrezor.sk

fakturácia, všeobecné informácie, veľkoobchod: lltrezor@gmail.com

Image

Pri výbere Vám pomôže odborník a vášnivý poľovník.

Laco Fábrik

Dôležité informácie

Klientská zóna

Rýchle menu

veľkoobchod a maloobchod
výhradný distribútor na SR značky Trezor-Liktor a Technomax